HOME REVIEW

Review:Mentholatum Botanics Aloe Vera Hydrating Facial Mask

 Ssup,

Again review mask.Mask for life.

 


Rasanya bulan lepas kot aku pakai mask ni tapi baru sekarang ada masa nak review.Hari Rabu dalam pukul 5pm aku pakai mask sebab time tu panas ya tuhan.Balik² rumah je terus cuci muka pakai mask.

Bila pakai tu rasa sejuk² uolss rasa cam tak nak tanggal mask ni,bau mask ni cam minyak rambut lelaki sikit tapi jangan risau,bau dia tak kuat mana.

Ambik kau disebabkan terlalu asyiknya melayan kesejukan mask,aku pon decided nak tutup lampu bilik dan segala tingkap supaya elak cahaya menembusi bilik cehh,konon konon nak rehatkan diri..acahh.Mask selalunya aku pakai 10-15 minit tapi kali ni aku pakai lebih dari sejam disebabkan aku tertidur,lagi² time panas,kau on air con,tutup segala langsir yang ada,pakai mask pastu baring terlentang atas katil,mana taknya tertidur.

Lepas terjaga dari nap aku pon cam,eh tadi sebelum terlelap lupa nak tanggal mask so mask tu dah pun kering,tu yang aku suka tu.Serius tak melekit langsung bila dah kering,rasa cam tak pakai apa² dekat muka.Muka lebih segar dan rasa cam muka bersih dari kotoran.Best gila mask dia! Highly recommend!

Harga Rm6.90 each.Botanics by Mentholatum ni baru lagi so cam,wei aku nak cuba skin care dia,packging pon nice.Boleh dapatkan di Guardian berhampiran anda.



Rate 4.5/5

5 comments:

  1. Tak tahu pulak ada mask muka. Nak kena grab satu ni. Hehe. Go try their skincare, its good!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang bercadang nak try skincare dia pula..hehe

      Delete
  2. pernah nampak kat guardian haritu,skincare dia nice eh? nak try lah xD

    ReplyDelete