HOME TIPS REVIEW

Review:Jeju Tsubaki Face Mask

Ssup, 

Yes! Review lagi.Macam biasa aku akan review mask hahahahahahaha.Mask from Guardian. 

bad angle

Pamper your skin with Guardian Jeju Tsubaki Face Mask, which is made with ingredient specially harvested and imported from the beautiful jeju Island. Replenish essential daily nutrients on your skin and nourish skin with anti-oxidants, essential vitamins and minerals, leaving it soft and smooth.
before(i look like burn potato)
 
After 

Nampak tak perubahan?
Texture dia punya liquid tu cair tahap dia menitik aku harap korang faham.Dia cair,tak macam mask yang aku pernah pakai sebelum ni. 


Lepas pakai rasa kulit muka lembut,halus,mulus.Muka lebih cerah,aku tak tau la korang perasan ke tak hahahaha.Aku sebenarnya dalam proses menghapuskan burn dari muka,mula-mula merentas desa pastu burn tu kurang tetiba ada pulak sukan,lagi la teruk burn dia boleh bawak gaduh,sampai sekarang masih lagi berusaha menghapuskan burn.Selain pakai mask aku juga pakai aloe vera gel untuk redakan burn tu hehe 

Rate: 4/5 

3 comments:

  1. pernah nampak mask ni kat guardian haritu tapi tak terbeli hehe . btw,byk gilaa buku fixi tu :)

    ReplyDelete
  2. aaaa bestnya mask korea T___T Thanks for review! harga berapa ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time beli tu ada promotion buy 3 for Rm10 something

      Delete